[oodisc] Type I Fonts

Evgeniy Stolyarova edublvdicq на hotmail.com
Чт Окт 24 21:58:23 MSD 2002

<DIV><FONT color=#cc0066>"Empowering the World Through Education"
</FONT></DIV><FONT color=#cc0066>Your partner in success </FONT>
<DIV></DIV><FONT color=#0000cc>http://www.edublvd.net/ </FONT>
<DIV></DIV><FONT color=#0000cc>http://www.edublvd.com/icq </FONT>
<DIV></DIV><FONT color=#cc0066>Educate - Communicate -
Participate</FONT></DIV></html>